Сториз: құпия

images (3)

Instagram пайдаланушыларының 71% тарихты пайдалану құпияларын білмейді, сондықтан мен оқуды аяқтауды ұсынамын.

Есептік жазбаңыздағы тіркелгіге сілтеме жасасаңыз, оны пайдаланушылардың шарлауы үшін оны тарихтың ортасына бағыттаңыз. Егер сілтеме сәл жағында болса, онда адамдар оны басып, оқиғаны кездейсоқ жарнамалайды.images (4)

Жоғарғы жағынан, әдетте, ештеңе көрсетпеуге тырысыңыз (сілтеме немесе мәтін де), себебі мәтінді оқуға кедергі келтіретін бүркеншік ат пен аватардың әңгімелерінің үстінде.

Төменнен де сілтемені жасаудың қажеті жоқ: ол да жұмыс істемейді.

Қанша адам сілтеме арқылы өтіп жатқанын көру үшін ағымдағы оқиғаны саусағыңызды көтеріңіз.

Сіз бір немесе бірнеше пайдаланушылардан тарихты жасыра аласыз. Сіз оны орналастырғаннан кейін, саусақты жоғары қарай сырғытыңыз, орнату белгішесін таңдаңыз, «Менің әңгімелерімді жасыру» пәрменін таңдап, пайдаланушыларды таңдаңыз.
Қандай әңгімелердің ең қызықты екендігін түсіну үшін — «VIEWS» индикаторын бөліп алыңыз (яғни, қаралған адамдар емес) және «OCHVAT» индикаторы (қамту тек оны көрген пайдаланушылар саны). Кейбір адамдар бірдей оқиғаны бірнеше рет сканерлейді, ең қызығы бар оқиға ең қызықты болды. Соңғы 14 күндегі бұл деректер статистикада.Без названия

Қандай әңгімелердің «талап етілетін» екенін түсіну үшін, бұл абоненттерге қызығушылығы жоқ, өзіңіздің тарихыңызды көрсететін адамдардың санын бөліп (яғни, кез келген адамға қарайды). Ең жоғары коэффициент (ең жоғары көрсеткіш) — ең қызықсыз оқиғалардың көрсеткіші. Бұл деректерді көру үшін, саусаңызды ағымдағы оқиғаны жоғары қарай сырғытыңыз. Әр түрлі көрсеткіштер бойынша соңғы 14 күндегі әңгімелерді талдау статистикада қарастырылған.

Ведите ваш е-майл:

Написать ответ

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *